A kép forrása: P1race
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Gigi Dall’Igna először próbálta megakadályozni, hogy az Aprilia és a KTM is engedményeket kapjon a Ducatival szemben.
Gigi Dall’Igna, a Ducati általános igazgatója furcsának tartja, hogy az Aprilia és a KTM is kapott engedményeket a Ducatihoz képest a MotoGP-ben. Próbálta megakadályozni, de végül kompromisszumot kellett kötni. Az új koncessziós rendszer négy kategóriát vezet be, amelyekbe a gyártókat az előző két félévben elért eredményük alapján sorolják be. Ez leginkább a Yamaha és a Honda számára előnyös döntés, hogy lehetőséget kapjanak a felzárkózásra. A Ducati kiemelkedő teljesítménye miatt szigorúbb szabályok vonatkoznak rájuk, még a KTM és az Aprilia előtt is. Dall’Igna támogatja a rendszert, és örvend annak, hogy lehetőséget adhatnak más gyártóknak, de úgy érzi, hogy az Apriliának és a KTM-nek már előnyt jelentenek a szabályok.